boy, i miss you

Godmorgon :)
Sovit gott? Jag med.. Förutom att Julianna väckte mig med ett spam av puss-sms ;) Haha, sötnos.
Jag är uppe tidigt idag, whey :) Klockan är bara tio i sju och jag är knappt trött.. Konstigt!
Idag är det skola som vanligt, efter den ska jag nog bara dra hem och plugga. Gör aklart läxorna eller några i alla fall som vi har fått, speciellt spanskan eftersom att den är till imorgon, dock jättelätt! man ska skriva vad man gjort i sommar på ett halvt A4 och man får ljuga, haha.

Nej, ni anar inte hur mycket min mage kurrar nu. Ska ta lite av mammas nybakta bröd och sätta mig framför tvn, jag kan bara chilla hela morgonen eftersom att jag inte orkar sminka mig idag, men det är skönt :)
Emma får fota min outfit idag igen i skolan :) Så kika in senare, vi hörs då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blomma, rosa är fint!

2008-08-27 @ 15:12:36
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0