godmorning sunshines

Japp, godmorgon på er. Ser ni hur mycket klockan är? Jag är vaken, haha! helt otroligt.
Idag är det fredag, så skönt. Sista dagen i skolan sen är det helg alltså. I helgen ska jag till min pappa i norrköping :) Men idag ska jag ha en mysig kväll med mina bästa. Med massa onyttigheter, filmer, kort och praaat.

Nu ska jag i alla fall gå och se vad jag ska ha på mig, tror att det får bli mina jeans, lacoste piké och ett par röda på fossingarna, blir nog bra. Ska sätta på lite musik och sedan ska jag börja sminka mig, jag kommer vara klar tidigt idag, hihi.

Ha en bra dag i skolan/jobbet/hemma, kika in senare för en titt på min outfit som vanligt :)
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeii. du kollar på koderna du skriver in i bloggen.. du ändrar bara siffrorna o gör dom mindre..

förstod du?



prova klicka på html länken el vad det är.. o kolla på siffrorna

2008-08-29 @ 12:02:22
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0