i don't want to be lonley

Hej igen.
Idag har jag inte gjort någonting faktiskt. Städat lite på rummet, ätit pizza och suttit vid datan är vad jag har gjort.
Nyss kollade jag på white chicks, så sjukt kul! haha. Ni har säkert sett den, men om inte seee den, man kan se den tio gånger om ;D Jusste, när jag kollade på filmen så kom det en geting och surrade precis framför ansiktet på mig, fatta vad panik jag fick!!! Så jag slog iväg den och väntade på att den skulle komma till fönstret, då tog jag en liten burk och stängde in den, så nu har jag en geting på rummet. Jag vågar inte röra burken, det får Thomas eller någon göra sen.. Ta bort den alltså.

Nehepp, nu ska jag nog sätta på en till film. Någon komedi är det :) säkert bra. Sen ska jag fixa fram lite kläder och stuffs till imorgon så jag slipper panikleta, man hittar aldrig någonting när man har bråttom på morgonen, jag lovar.. Det är så, haha. Ha det bra så länge, uppdaterar jag inte mer ikväll så hörs vi nog imorgon innan skolan.


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: gör det :D fan vad kul haha.

2008-08-24 @ 20:58:48
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0