noticing you, noticing me

Godmorgon.
Har ni sovit gott? Jag har sovit lite mindre bra, vet inte varför.. Det bara händer ibland, du :)
Jag sitter och lyssnar på dangerous samtidigt som jag funderar på vad jag ska göra idag, jag har ingen aning faktiskt. Men vet ni vad? Det är sommar i katrineholm, haha. Nyss var det klarblå himel och solen lyste som satan. Nu har det dock kommit lite moln, men solen är på. Om det är varmt har jag ingenaning om, men ändå :) Det var ju sjukt länge sen det var sol i lilla katrineholm. Det har bara regnat och regnat.

Jaja, tillbaka till dagen.. Så vet jag ju som sagt inte vad som kommer hända, ska försöka få med mig Emma och Julianna ner på stan och käka glass, måste passa på nu när vädret tillåter det. Vad ska ni hitta på idag då?
Imorgon är det skola igen, jag ska ta med mig alla skolbäcker då. Gjorde inte det förra veckan. Tur som jag har så har jag överskåp iår igen. Har haft det alla år :) sjuan, åttan och nu nian, tur dock, jag är ju så lång.. Skulle aldrig palla kura ihop varje gång jag ska hämta en bok, haha. Ja, jag är slö.

Nejni, nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig lite.. Slänger in en outfit och planer om dagen senare :)
Ha det bra så länge.


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA ja är lika lång, om inte längre än dig och jag har haft underskåp hela tiden :/

2008-08-24 @ 19:54:33
URL: http://sshammarback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0