som en kall vinterdag

Hej.. Haft en bra dag? Min har vart bra, men slö. Som oftast på helgerna för min del, hah! Har i alla fall rört lite på mig idag, åkte ner till stan och mötte Emma vid åhléns för jag skulle köpa en tröja tills imorn. En stor vit skulle jag ha, så jag gick till killavdelningen och kollade om jag kunde hitta någon och det kunde jag. Det konstiga var att dem med storlek L kostade 60kr och dem med storleken XL kostade 150kr, men jag tog i alla fall med mig tröjan för 150kr.. Men tur som jag har så går jag förbi ännu ett sånt ställ med massa olika t-shirtar och så letar jag efter XL om det var samma pris där, men icke.. Jag hittade en XXL för 60kr. Är det inte konstigt? haha, okej.. Inte det intressantaste att veta, men var tvungen att ta upp det.

Aja, nog om det. Just nu är det ingenting jag önskar mer än en kall vinterkväll då jag sitter i soffan med en stor mysig kofta, en kopp varm oboy i handen och kollar på något roligt tvpogram.. En kille skulle inte sitta fel vid det tillfället heller, haha! Men gud så jag längtar till hösten/vintern då man får använda varma kläder. Jag är trött på att gå runt barbent nu.
Jag vill ha koftor, tjocka leggings och strumpbyxor, jeans, mössor, vantar, halsdukar och stooora jackor. Gud va härligt det låter :D haha.

Nej, nu står kissen och smeker sig mot mina ben och mjauar(?) efter mat, så ska ge honom lite. Sen ska jag ut och träffa Julianna och Emma.. Kanske, om jag orkar ;) Ska i alla fall lägga mig tidigt ikväll, klockan 07.15 ska jag vara hemma hos Heni imorgon och skriva på våra tröjor och fixa lite annat. Tar med mig kameran så ni får se oss som hippies ;) haha. (för er som inte vet så ska vi ha plojfoto imorn med klassen).

Ha en bra kväll, vi hörs imorgon.
Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Måste säga att det där med att börja använda varma kläder och sitta i soffan lät faktiskt inte helt fel. Även fast jag gillar sommaren mer än vintern :)

2008-08-31 @ 20:05:35
URL: http://ceciliadahlfors.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0