you got something special

Hej bloggen!
Gud så jobbigt det var att kliva upp ur sängen imorse, skolan lockade ju inte precis. Typ veckans tråkigaste dag idag.
Efter skolan så cyklade jag, Emma och Julianna ner till stan och kikade på lite grejer :) Juste, idag bestämde vi temat som vi ska ha på skolfotot.. Eftersom att vi går i nian ska vi göra plojfoto, jättekul :) Eftersom våran klass inte kunde enas så blev det "blandat" jag och tre tjejer till ska vara hippies :D haha, så kul! Jag ska ha på mig en vit stor tee som jag ska kavla upp ärmarna på och sen ska jag skriva "don't worry, be hippie"  och göra ett peace märke på framsidan. Sen ska jag ha knästrumpor och massa armband, och på huvudet ska jag ha ett såkallat hippieband, haha. Blir säkert bra, vi ska i alla fall ta korten på måndag :)

Jag var iväg på en annan grej förut också men orkar inte berätta.
Emma fotade i alla fall min outfit på stan så slänger in den snart också, nu är jag riktigt trött. Så ska lägga mig i soffan och kolla på "girl meets cowboy" det är reklam nu så passade på att blogga :)
Ha en bra kväll, vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, sara du var hippie i ditt förra liv ;)

ja har ingen aning om va ja ska vara? hjälp! :O<3

2008-08-27 @ 21:28:59
URL: http://sshammarback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0