i can be your hero, baby


Ni kommer ihåg att jag lovade er några bilder från "fotosessionen" med Emma och Julianna, de kommer.
Men såhär såg ju under en del av den i alla fall, scaaary ;)


Tja.. Eller godmorgon kanske jag ska säga! Haha, jag vaknade nyss!!! Klockan är tre, illa.
Igår hade jag i alla fall skitkul med min flickor, somnade vid fem som är orsaken till att jag gått upp nu. Men så kan det vara alltså.
Idag ska jag inte göra ett skit, ursäkta ordvalet. Men jag är så himla trött! Kanske hinner lite plugga litegrann om det skulle vara så att jag orkar.. Dock tveksamt ;D haha!

Men nu ska jag gå och äta frukost.. Hungrig som ett djur, som jag alltid säger! haha.
Juste, Grattis bror idag också :) 19år!

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0