i just want to hold you close

                                                                               
  It will only get better

Hej bloggen, Har ni det bra? Jag ligger i soffan och lyssnar på musik. Har på mig min hoodie ni vet och en fet halsduk. Det är så mysigt. I love it. Har en chokladboll bredvid mig också, mamma bakade lite förut :) Bröd och chokladbollar, vilken tur att mammor finns alltså, haha ;)

Idag var det skola, ja. Lämnade ju in beroendeinlämningen.. Den blev fem sidor plus en halv, helt okej tror jag! Får se om lärarna tycker att innehållet också är helt okej, hehe. Men det visar sig alltså.
Idag hade jag egentligen stor lust att gå ut och fota med min lilla (läs; stora) kamera.. Men det var ingen som ville haka på, så det får bli en annan gång :) Hoppas bara det blir fler fina höstdagar bara! Solen har scktekt ett par dagar nu ;)

Imorgon är det matteprov, så ska väll plugga lite matte och käka kebab sen! Muuuums.
Men nu ska jag hämta batterisladden till datorn och sedan läsa lite bloggar, och efter det tvtittande! trevligt. Ha en skön kväll, puss och kram.


Julianna och jag i stockholm
bring me back

Kommentarer
Postat av: vanja

sv: TACK, vad glad jag blir :)

2008-10-07 @ 20:27:44
URL: http://vanjapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0