im all by myself tonight

Hej på er.
Ligger i sängen och jag tror jag har kollat igenom hela svt:s hemsida nu. Har kollat på andra avenyn, svensson svensson, amigo, hasses brorsas låtsassyrras kompis(tror jag de heter) och nöjesfredag. Japp, man kan säga att jag har tråkigt. Men inte nu längre, för nu lyssnar jag på min älskling(jason).
Ont i huvudet som ett gnu har jag också, shit.. Det bara dunkar och min hals är inte bättre, det är illa alltså.
Ska i alla fall ta mig en liten powernap snart och se om jag kan sova bort huvudvärken, gör fruktansvärt ont alltså. Sen ska jag nog plugga lite, man får väll passa på nu när man väl är hemma.

Aja, huvudvärkstabletten ropar "saaaarah, saaarah kom och svälj mig" så vi hörs sen :) Puss och kram och "godnatt".


Foto; webbcamen
Jag och min buse Lillen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0