im so happy for you

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och hungrig
Är det nåt du absolut inte äter: japp, massor 
Kläder just nu: leggins, linne ohc hoodie
Musik just nu: ingenting, har tvn på
Vad sa du senast: Men jag vet ju inte det!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Bra fråga!
Hur många kuddar sover du med: fyra små, ibland två stora
Favoritväder: Inte för varmt, inte för kallt. Soligt och vindstilla. När det är sovdags får det gärna regna och storma!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En speciell person, mat(?), kniv 
Spelar du nåt instrument: Typ pyttelite gitarr
Morgon- eller nattmänniska: båda!
Sparare eller slösare: Ibland slösa, ibland spara.
Vem är viktigast för dig: Min familj, vännerna och mina djur
Bästa film: sex and the city och the notebook
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Nej, de har jag inte. Tråkigt!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: I ett förhållande? Ja!
Hur många barn har du/vill du ha: Ett, kanske två. Högst två i alla fall, med jämna mellanrum
Bio eller promenad: En härlig promenad till och från bion, kanske? ;)
Snarkar du? ah, ibland faktiskt.. tragiskt nog
Rädd för insekter? Ja
Äckligaste insekten: Fästingar, spindlar.. ALLA!
Bästa bok? Äcklig! så himla bra
Vad vill du jobba som? fotograf
Pizza eller hamburgare? Pizza tror jag.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Helst städat, men har det aldrig tyvärr
Gungar du på stolen? haha, ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej jag tror faktiskt inte det.
Hur många syskon har du? Ett riktigt och fyra låtsas :)
Vad är du mest rädd för? mycket
Är du rädd för blod? det beror på hur mycket det är
Saltar du på maten? nej, inte nödvändigtsvis
Gillar du att sjunga? om jag gör
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? ska gå media.. love photos
Anser du att du är stark? ohja
Brukar du sola? Ibland
Vad gör du om du får hicka? Inget. Håller andan ibland.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0