i'm so paid


Foto; Jag

Tjabbatjenahallå, vem säger så? tjabba... osv, haha!
Vad görs då? vad jag gör syns på bilden, ligger i soffan med datorn och min hoodie och en big halsduk :D Kollar på tv också, Will and Grace. Det är kuuul, går på fyran.
Idag har jag inte gjort så mycket, kom hem från skolan typ tjugo över två, då chillade jag lite och sedan vid tio i tre kanske så drog jag tillbaka till skolan, skulle till Jampe och ha gymnasieprat! Gick bra och tog cirka 7min kanske.. Fort gick det.

Men nu är pausen slut, ska fortsätta kolla. Vi hörs sen yyyyyyah! Puss och kram skumbanan.

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar så jättemycket.

2008-10-08 @ 18:31:00
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0