i've seen you act, i know all the fact

Hej på er. Kom precis hem från skolan... ungefär. Sitter och lyssnar på musik och skulle klicka mig in på blondinbellas blogg, men så ser jag att hon har tagit en "bloggpaus". Jag vet inte, men jag tycker det är rättdåligt egentligen, visst ska hon väll ta tag i sitt liv och inte låta bloggen påverka skolan osv, men ändå? Bloggen är ju hennes jobb kan man ju säga, så lite tråkigt var det allt att läsa det där.

Menmen, Nu ska jag i alla fall plugga svenskagrammatik. Ska ha en inläming imorgon +att jag ska sitta i en samtalsgrupp med några och snacka grammtik.. Jag är mycket bättre på pratet så därför gör jag både samtalsgrupp och inläming :) Kanske kan göra så att jag får ett VG i slutbetyg iår också.. hoppas på det.

Nu ska jag nog ta något att äta, om det går vill säga. Det enda jag har ätit idag är en knäckemacka utan smör eller pålägg, typ såhäääääär lite kebabpanna i skolan och eh ja, det är det jag har ätit idag! Och jag är inte ens hungrig, känns som att jag är typ skitmätt och har ätit hundra mackor eller något, men icke!
Hahaha, ganska kul och intressant att veta va? Jaja, vi hörs sen. Puss och kram.




Fan va lamt det har blivit med bilder kom jag på, men hang on... Eller något, det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0