kindly unspoken

Tjena!
Sitter i vardagsrummet och typ dör av godissug! vill ha nu, nu, nu.. Oj, låter som att jag är beroende? Nee-ej då :)
Jusste, spelade ju upp för min lärare idag också, GICK HUR BRA SOM HELST! Jag tänkte bara att jag satt själv och spelade och sjöng i ett rum så gick det galant! VG+ blev det. Hur nöjd som helst. Nu ska vi börja med en ny uppgift och det är att vara ett band.. Jag tror jag lirar gura ;) Sweet home chicago(vet inte hur de stavas) heter låten vi ska spela. :) Blir säkert skitkul

Men annars så, jag mår väll inte riktigt lika bra som alla andra dagar idag. Helt hängig, men det kan man ju vara ibland.
Ska i alla fall träffa Emma och maybe someone else later :) Då ska jag köpa godis i mängder, haha!

Menmen, ska sitta lyssna vidare på kindly unspoken nu.
Later, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: .......................................

sweet home chicago .. xD

2008-10-17 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0