men bara när du inte hör, vågar jag säga så

Tjenamors! Haha.
Läget är lugnt eller? Här är det i alla fall det, förutom stressen att jag måste plugga, men kände för att blogga lite innan.
Menmen, ligger i alla fall i sängen med musik och min mysiga nya hoodie. Hur skönt som helst. Mätt är jag också, smälle i mig två rostmackor.. som inte var rostade, hah! Och blåbärssoppa, mumsigt!
Nu ska jag plugga, hela eftermiddagen, hella kvällen.. Hela natten? Kanske det kanske. Det visar sig. Nu måste jag i alla fall börja, får fjäska lite för mamma och be henne åka och köpa plugg godis till mig, skulle ju inte vara fel alltså.

Have a nice day, boys and girls.
Kiss and hug.. Eller något.


Foto; Jag
Min chai latte och blåbärs paj ifrån wayne's i stockholm, skulle ju egentligen inte sitta fel det heller, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0