a drop in the ocean

Hej bloggen.
Är allt bra med er? Jag mår i alla fall skitbra, förutom att jag är trött som jag vet inte vad. Haha, har ni tänkt på att jag alltid skriver "jag mår i alla fall bra, förutom..." ;)
I alla fall, igår var det en ruskigt seg dag. Helt onödig, skolan var hur tråkig som helst och det var inte bättre att jag var ensam hemma tills på kvällen heller, usch! Men i alla fall, kom hem från skolan satte på PD2 (prinsessans dagbok2) och chillade lite, sen satte jag igång att göra pannkakor, skapligt vad goda dem blev ;D Jag är king på det, haha. Satt i alla fall senare och kollade på tjenare kungen samtidigt som jag smaskade på pannkakor.
Idag ska jag, Julianna och Emma fota igen :) Men här kommer en bild från i måndags;


På bilden; mina ben (Sarah Ankarstrand)
Fotograf; Emma Janelund
Redigering; Jag (Sarah Ankarstrand)


Nehepp, nu ska jag sätta igång och ta på mig, sen blir det frukost framför tvn som gäller. Kan chilla hela morgonen orkar inte sminka mig idag. Ha en jättebra dag, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: coco

härlig bild!:)

2008-09-03 @ 15:19:30
URL: http://cocorico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0