busted in the hood

Hej :)
Idag har vart en bra dag! Jag älskar fredagar, man har liksom en hel helg framför sig plus att vi bara har roliga lektioner på fredagar! Vi började med musik, det är så sjukt kul nu alltså :) Man ska välja en låt och så ska man sjunga och spela gitarr eller piano till den, jag har valt pink - dear mr president som jag ska spela gitarr och sjunga till! ska bli skapligt kul alltså :) Sen hade vi bild som var kul som vanligt, sedan engelska då.. I slutet av dagen hade vi idrott som var på backavallen, vi skulle göra komptest(?) tror det hette så, man skulle i alla fall springa tolv minuter i streck på banan och se hur långt vi kom. Sedan ska vi göra om detta i april igen och då får vi se om vi har bättrat oss lite :)

När jag kom hem duschade jag och sedan fixade jag mig lite. Jag och Fredrik ska till norrköping snart :)
Imorgon kommer jag inte vara social i bloggen kan jag ju säga. Min dag börjar tidigt och slutar sent så att säga.
på morgonen så ska jag Jenna och Angelica till frisör oså och dem ska fixa oss till brölloppet :) ska bli så kul! haha. Sen vid två någongång? så ska vi till fotografen och fotas, wihey :) Och sedan är det alltså dags för brölloppet :) Kommer ha sjukligt kul imorgon i alla fall :) Sen på söndag är det ju min födelsedag, hihi..

Nej, nu ska jag packa vidare och leta smycken :) puss och kram så hörs vi på min födelsedag!


Kommentarer
Postat av: julianna

bilden sara ;O , ta bort snälla ! <3

2008-09-12 @ 19:41:38
Postat av: farmor

GRATTIS PÅ DIN DAG I DAG.

visst hade vi kul i går. vi har kommit hem nu vid 4-tiden. tror ungarna har haft kul med.

ni var så fina så de var inte klokt. har precis sett alla korten, dom vart riktigt bra. köp dej nått som du vill ha nu och ha de så bra.

jättemånga kramar till dej från mej

2008-09-14 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0