don't hate me beacause you ain't me

Tja!
Hade riktigt mysigt igår med Emma :) Vi gick till stadsparken och käkade pizza och sedan cyklade vi hem till mig, kollade på tjenare kungen oså åt godis :) Lite senare gick vi ner till stan för att köpa dricka och då träffade vi på lite skönt folk :) Men sen gick vi i alla fall hem igen och då satt vi mest vid datorn och greja. Nu på morgonen har vi ätit frukost och kollat på white chicks, dock drog Emma för ett tag sen så jag satte på one tree hill, första avsnittet på sesong(säsong?) 6 :) SKITBRA! haha.

Ja, kollade precis klart på det och nu sitter jag och sjunger på thousand miles, haha.
Mamma är i full gång att stryka kläder, hon och Thomas åker ju till Malta imorgon och är borta en vecka. Så jag få ta hand om huset själv, skapligt skönt ;D haha.
På tal om ingenting så är det bara sju dagar kvar tills far gifter sig :) Och det är bara åtta dagar tills min födelsedag, hur nice som helst :)

Nu ska jag titta på just my luck, egentligen skulle jag ut och gå.. Men det spöregnar.
puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Emmy

cool bild

2008-09-06 @ 15:18:55
URL: http://enstorfantasi.blogg.se/
Postat av: Moa

hoppas du haft en bra dag! :D fin bild..

2008-09-06 @ 19:51:21
URL: http://moae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0