med kepsen på sne och trasiga jeans

Hej bloggen.
Jag vet att jag inte uppdaterat på några dagar, men har helt enkelt haft skrivkramp.. eller något.
Har inte gjort mycket alltså, mamma är ju på Malta så jag och min bror är ensamma hemma, eller båda har kompisar eller nån som sover här varje dag. Vi har mest pluggat och kollat på tv dock.
Disken är som ett stort berg i köket, får väll ge mig på det idag eftersom Fredrik tog det förra. Menmen, så är det!
Idag har jag vart i skolan till tjugo över tre, skapligt va trött och tjurig jag har vart idag, haha. Men efter skolan så steg humöret upp och jag gick ner till stan med Emma och Julianna, vi åt glass och sedan prövade vi skor och skinnjackor. JAG VILL ÅKA OCH SHOPPA NU!
Förövrigt händer det inte mycket annat idag, har inga läxor tills imorn vilket är sjukt skönt! Elin ska komma till mig och sova här, hon får allt hjälpa mig med disken ;)

Imorgon kommer jag och Fredrik åka upp till Norrköping med pappa och på lördag så är det pappas och angelicas dag :) dem gifter sig.
Och på söndag är det min dag, jag fyller femton :) Intressant va? ;) haha

Nejni, nu ska jag fixa lite annat. Ha det bra så länge, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0