när de puttar oss över kanten

Hej bloggen.
Klockan är 23.00 alldels strax och jag ska snart gå och lägga mig så att jag kommer upp imorgon :)
Idag var det skola som vanligt och det har verkligen regnat hela dagen, jag skojar inte. I alla fall efter skolan så följde Heni med mig ner till stan för jag skulle göra lite ärenden, sen gick vi hem till Heni och pluggade matte samtidigt som vi, eller ja, jag åt naturgodis ;D Det är så gott! Vi gjorde inte mycket sen alltså, så jag gick hem med en tung matkasse i handen och min väska i andra, i regnrusket.. Men hem kom jag. Ja, kom hem vid fem, sex kanske och sen dess har jag inte gjort någonting, råkade somna till vid nio men vaknade av att Robin och Fredrik kom hem, men hade ingen nyckel och det var låst, så ja.. Jag vaknade med världens ryck för jag hade precis drömt om att jag blev förföljd, så lite läskigt var det allt ;) haha! Intressant va?
Nej, nu ska jag borsta gaddarna och sedan blir det sängen, puss och kram.


sex dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Åhh älskar naturgodis!

2008-09-09 @ 19:32:48
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0