viva la vida


Hej hallå! Kom hem från skolan för en liten stund sedan, ganska skönt att vara tillbaka efter tre dagars sjukdom och fyra dagars ledighet :) Men gud va hungrig jag var när jag kom hem, man äter ju så lite i skolan eller i alla fall när det är potatisbullar, urk. Men annars då? Hur mår ni? Jag mår jättebra, ska snart ta på gympaskorna och ta en promenad i det härliga vädret. Tar nog med mig kameran idag, var ju ute igår med och såg hur fint solen la sig på järdet(kan inte stavningen) Menmen, annars består nog dagen mest av plugg och chill, imorgon med! Juste, idag fick jag en ny tid till syon också, den 8okt så :) nej, nu börjar det bli oinressant. Vi hörs senare ikväll, kanske lägger in några fina bilder om det blir så, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0