trött tjej



Godmorgon eller något. Hade en riktigt grym sista kväll med gänget igår, eller sista och sista.. Sista på sommarlovet i alla fall. Nu börjar vi alla olika skolor och vi kommer inte alls ses lika mycket, tråkigt så inåt! Kommer sakna mina bästa. I alla fall - jag, Emma och Åke kom hem till mig vid fem i morse ungefär och då blev det slagg på en gång och vi sov till två. Men när dem taggat hem gick jag och småglodde lite på tv och somnade till igen, skönt. Ska nog göra samma sak nu, en dusch först kanske..

Imorgon är det skola! I vanliga fall skulle jag ha ångest och inte tycka de va kul alls, men nu känns det helt okej. Det är nice!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Oj, börjar du redan imorgon.

Men det går nog bra, vad ska du gå? :)

2009-08-16 @ 17:09:28
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

Ha så kul på media! :)

2009-08-16 @ 17:30:14
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0