babbel

Hej och godmorgon! Blev lite knas med uppdateringen, men jag shoppade ju som sagt på dagen. Jag och mamma åkte till linköping och checkade in affärerna samt IKEA, det var ganska urplockat i affärerna men lite fick jag med mig hem och det fick mamma också. Och från IKEA går man ju aldrig tomhänt, haha. Nästan direkt när jag kom hem så drog jag iväg och träffade Felix, Kangas och Åke(anton). Vi tog en promenad till ICA och köpte godis sen en till en pizzeria för mat. Sandra kom sen och då gick vi hem till Felix där vi spenderade hela kvällen. Emma kom hem igår, hon har vart i Dublin i några dagar. Saknat henne massvis så det är bra att hon är hemma nu :)

Nej, det var en j*vla massa babbel denna morgon, ska springa och ta bort sminket(glömde igår) och sedan blir det frulle! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0