nollnio.nollsex.nollsex


Sjätte juni och sveriges nationaldag. För ett år sedan stog jag och hoppade och sjöng med till Erik Segerstedt i sommarvärmen. Idag sitter jag nerburrad i täcket och lyssnar på dem få regndropparna som nuddar mitt fönster. Vart tog sommaren vägen? Hoppas den hittar tillbaka nästa vecka, då händer det en massa roliga saker och ett bra väder är ju bara ett plus. Vad som händer idag är oklart, ska i alla fall träffa Sandra och Kangas, då händer det alltid något kul! Imorgon ska jag till Uppsala med pappa och fira farmor och på måndag ska jag till stockholm med ett par nior från skolan, så det blir mycket åkande för mig dem två dagarna jag har framför mig. Sen är det bara en massa roliga saker som händer i skolan. Gud, vad jag älskar att det snart är sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Frida

fin bild^^,

ja verklligen! vart är sommaren? det är ju juni, låt det bara inte vara såhär på skolavslutningen:*<33

2009-06-06 @ 16:20:51
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: Johanna

WIHO! får du lov på onsdag du med? :)

Hälsa på mig när du är i stockholm :D<3

2009-06-06 @ 16:25:44
URL: http://supersillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0