party like a rockstar


Hej på er! Nu är det fredag och helg, hur skönt? Har precis kommit hem och gud! Vad trött jag är. Vi hade karate på sista lektionen med två riktiga lirare, blått och svart bälte? Det var ruskigt jobbigt och så fick jag köra mot en av grapparna också. Jag blev ju nästan gul och blå, eller min mage höll i alla fall på att ramla ur kroppen kändes det som, haha. Och sen att jag hade klackar att gå hem med var ju inte direkt något att sätta ihop händerna för. Men annars var det riktigt kul med karate. Bra träning! Alldeles straxt ska jag ställa mig i duschen och dra några sköna toner, sen ska jag börja fixa mig. Ska ut ikväll. Men först ska jag avnjuta ett kallt glas cola. Det är jag sååååå värd!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

det är du såå värd (: <3

2009-03-13 @ 17:39:17
URL: http://supersillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0