nollnio.nollfem.nolltvå


Godmorgon! Redan lördag idag. Synd att dagarna går så fort när det är så fint väder, imorgon är det redan söndag och sen är det dags för skola igen. Men det gör ingenting och jag vet att det inte kommer att komma någon söndagsångest smygande imorgon. Vill ni veta varför? Haha. Jo, för att kommer ni ihåg när jag skrev efter påsklovet att efter tre lite halvjobbiga veckor så är det dags för musikalveckorna? Nu har dem där tre veckorna gått och det ska bli så jäkla kul!! Jag ska vara skådespelare såklart, hehe.

Men, tillbaka till lördag då... Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. Men jag ska alldeles straxt ställa mig i duschen och sen gå ut och se om det är något stekarväder. Om inte så är det lika bra att börja fixa sig direkt, så slipper jag det sen. Men innan allt det där så blir det frukost, m-u-m-s.

Kommentarer
Postat av: Linda

vad e de för musikaler ?

2009-05-02 @ 12:13:52
URL: http://lindah1.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va skönt de ska bli med musikalveckor!

2009-05-02 @ 15:16:26
Postat av: isa

söt bild

2009-05-02 @ 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0