I walk on water and you will catch me if I fall


Rules:

1.Answer the questions on your blog 2.Take away one question you don't like and add a new one 3.Tag some other people


Which perfume do you use? DKNY Songband of the day? Lifehouse! What's for dinner today? Jag vet inte Today's highlight? Att det är söndag - man har en anledning till att göra ingenting What whould you really like to learn? Spela gitarr riktigt bra What was the last thing you bought? Lite smink och fransk manikyr Is it a good day? Jadå What do you think of the person who tagged you? Frida, en söt liten prick What's the colour of your eyes? Blå/grön/grå What do you love about yourself? Insidan; bra lyssnare Utsidan; mina ögon If you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be? Där det är varmt, där man kan shoppa och där det är galet fint Three things we don't know about you? Jag har svårt för känslor. Jag har dåligt självförtroende. Jag hatar falska människor Who would you like to meet sometime? Jason Mraz Would you like to have kids one day? Absolut What's your favourite piece in your wardrobe? Min lilla svarta/lila klänning från asos Do you have any favourite models? Nej Three things that make you smile? Vännerna, sommaren, familjen - klyschigt, hehe What's your favourite food? Tacos, tortelini och pasta carbonara What's your favourite tv-series? Grey's anatomy, one tree hill, scrubs och gossip girl What are you wearing at the moment? Underkläder och en handduksturban på huvudet, har precis duschat What's your favourite sweets? Choklad, mums  What are you gonna do today? Chilla galet och plugga lite Was this fun? Jadå, det var det väll. Jag undrar dock varför frågorna är på engelska och man ska svara på svenska. Hm.

Jag utmanar alla er som sitter hemma, har ingenting att göra och bara tråkar. Ni kan få lyssna på den här låten på köpet!


Kommentarer
Postat av: Freja

svar : du är snällast :)



hm,ska kanske ta och svara på dom där frågorna,är också utmanad :)

pusspådejsötnuzz <3333

2009-05-24 @ 16:03:25
URL: http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Rosita

Sjukt fin låt.

Tack Sarah för tipset!

2009-05-24 @ 16:40:30
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Olessia

fin bild :)

2009-05-24 @ 18:25:13
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Jenny

vi är rätt lika du och jag! maträtterna, choklad, vänner å familj, sommar. det är grejer det! :)

2009-05-24 @ 19:12:29
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Joakim

Tack så mycket! :) Hur är det med dig då?

2009-05-24 @ 21:21:19
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0