myskväll

Jag orkar inte vrida bilden, så du får vrida ditt huvud, din dator, skärm - whatever om de stör dig! :D

Hallå! Slutade vid tolv idag, så skönt. Julianna följde med mig hem och då slängde vi oss i soffan för att glo på tv, men jag lyckades somna och vips så skulle Julianna hem. Men hon kommer tillbaka hit snart för en myskväll med tacos och en massa gottis. Himla skönt måste jag säga. Har vart i full speed hur många helger som helst nu och min kropps sätt att säga att jag måste ta det lugnt är att jag sover hela tiden, heeeeela tiden verkligen! Nejni, ska hälsa på mamma som kom hem från jobbet nu. Vi hörs senare, pussen.

Kommentarer
Postat av: Jennsan

gott med tacos!



ps. jag är med och tävlar som veckans blogg hos www.jagheterintesune.blogg.se

tycker du jag är värd en röst, rösta på nummer sju!

2009-10-02 @ 18:59:37
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för nackspärren!

2009-10-02 @ 21:59:01
Postat av: Anonym

Seriöst tack så väldigtmycket för nackspärren!

2009-10-03 @ 00:41:12
Postat av: Anonym

Det är inte skönt vill jag påstå att sitta med nacken helt åt helvete bara för att man ville titta på bilden.

2009-10-03 @ 00:42:06
Postat av: Anonym

Nej Nu har jag suttit såhär i typ en timme. Du får lägga upp ett inlägg om nackspärr istället för jag klarar inte mer!

2009-10-03 @ 00:52:03
Postat av: sarah

hahahahahahahahaha

2009-10-03 @ 00:52:40
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0