softarkväll


Hej på er! Igår hade jag fruktansvärt kul måste jag säga, dansade med mina bästa hela kvällen lång, vilket ledde till en träningsvärk på muskler jag inte ens visste fanns idag. Men det får man ta! Idag är jag väldigt trött som ni kanske ser på bilden ovan? Så trött att jag inte orkar göra någonting utan att bara sitta i soffan med datorn i knät och ta det lugnt. Men snart kommer ett gäng snyggingar hit vid namn Julianna, Sandra, Anton och Andreas. Då blir det softarkväll med film, godis och sånt. Hur nice? Jag svarar på kommentarer och tar tag i saker jag måste visa här i bloggen imorgon, får jag orkar verkligen inte redigera bilder och sånt i dag, haha. Vi hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: Rosita

Låter ju som en kanon kväll igår ju,

lite träningsvärk får man stå ut med :)

2009-09-19 @ 18:31:00
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0