du vill va som oss

Tjena bloggen!
Kom hem från skolan för ett tag sen.. Ett långt tag sen. Har precis ätit, pasta carbonara eller vad det heter och nu sitter jag och läser bloggar, chattar på msn och kollar bilddagboken :) Vill du in på min bilddagbok? sök efter saraankarstrand och fråga mig här på bloggen om du vill ha gästlösen!

Sa ju att jag skulle ut och fota, men jag vet inte! Det är ganska kallt och jag är ja, lat.. ILLA! Men så kan det vara.
Får väll sitta här och loda hela kvällen och plugga lite som vanligt, such a life! haha.
Jusste, kan fota dagens outfit. Det var ett tag sen, jag ska gå och göra det nu.

Back in a minute, kiss and hug.

Kommentarer
Postat av: BG

vart har du fått namnet från ... du vill va som oss? :d

2008-10-14 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0