om du lämnade mig nu

Hej igen :)
Ska strax plocka upp alla mina kläder som ligger på golvet i mitt rum och slänga i tvätten. Det är stora högar med kläder på golvet, haha. Sen när mamma kommer hem ska hon städa mitt rum.. Gud vad bortskämd jag är när det gäller sånt.
Kanske hittar USBsladden då, så att jag kan lägga in lite bilder :)
När jag plockat undan alla kläder så ska jag nog gå ner till badrummet och bubbla lite.. I våran bubbelpool eller vad man kallar det då. Så skönt, så kan jag pyssla om mina naglar också, dem har blivit långa så nu ska jag fila till dem och sedan måla på något fint nagellack.. Tycker sånt är så tråkigt, men det behövs verkligen. Mina naglar ser ut som skit.
Jaja, ska dra mig ur min sköna säng nu.. Det är så varmt och skönt här, skulle mer än gärna ligga kvar här än att plocka kläder ur rummet. Menmen, måste ju ;) Vi hörs om några timmar igen, ha en fin lördag :) Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0