do you think time would pass me by?

Hallå bloggen.
Vad händer då? Jag sitter och målar naglarn och sjunger, och ja.. Skriver detta inlägget.
Nu är min mamma och Thomas på Malta, fyfan.. Det vill jag också, vill ha värme mer än allt annat just nu! sitter och fryser som en jag vet inte vad, men jag har världens skönaste kofta på mig. :) Hur mysig som helst. Även fast jag vill ha sommar, sol och värme så längtar jag sjukt mycket tills den första snön nuddar marken, gud så mysigt :)
Förövrigt händer det inte mycket idag, jag har ätit nudlar och kollat film. Mean girls och materia girls, hihi. Det som händer senare är väll att laga mat till mig och bror om han kommer hem, sen ska jag plugga lite också. Finns inte mycket annat att göra eftersom att vi inte har några roliga kanaler på tv, vi håller på och byter till viasat tror jag. Så man har massa filmkanaler och grejer.. Men det har inte kommit än, så det ända vi har är 1,2,4 och 6 typ. KUL! nej.

Nu ska jag fortsätta måla naglarna i den fulaste färgen jag sett på länge, haha! typ brun, guld och röd i samma färg. Menmen, puss och kram.


sju dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: deras chai-latte ;)

2008-09-07 @ 23:01:00
URL: http://www.gaybloggen.com
Postat av: Cissi

Du kunde ju kommit och sett matcherna vi spelade! :D

2008-09-08 @ 08:49:10
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0