now she hasn't slept in week


En nyvaken och fin Sarah med en bulle på huvudet, yaaaah! så man kan se ut

Hallå bloggen. Idag har jag inte gjort så mycket förutom att vakna och sedan gått ner till stan med Heni för presentköp och lunch! För ikväll ska jag och Heni kila till Emma och ha födelsedags filmkväll för Emma och Julianna :) Kommer ta med mig kameran så får se om det kommer in lite bilder imorgon eller så. Just nu sitter jag här och lyssnar på en gammal favorit låt "Frank - Daddy's little girl" Den är bra, men orkar inte länka, sorry sweethearts. Har precis kollat klart på två bra filmer, "Forgetting Sarah Marschall" och "How to deal". Inte riktigt kollat klart på den sista med den verkar bra i alla fall. Efter jag skrivit klart detta inlägget så ska jag sätta kamerabatteriet på laddning och sedan är det dusch som gäller, gud va skönt det låter! Aja, ni vet vad jag ska göra ikväll nu i alla fall, umgås med mina bästa! Hoppas ni får en lika bra kväll som jag kommer få. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0