storstädning

Öland

tjenna! Nu blev det ett sånt där uppehåll igen, inte meningen men jag ska försöka bättra mig. Hehe.
Helgen min har vart braaaa. I fredags gick jag ut och träffade mina vänner och vi softade hos en kompis hela kvällen. På lördagen, igår alltså, så åkte jag och Julianna till norrköping. Dels för att shoppa och dels för att komma bort från stan, så shopping, mat och lite fika satt fint! :) På kvällen åkte vi till Sandra där det var lite snyggt folk, vi käkade pizza och sjöng singstar. Hade riktigt kul.

Och idag då, idag är det söndag och jag vaknade i princip nyss. Hade tänkt äta lite frukost och sen blir det nog en storstädning av rummet. Och av garderoben! Allt ligger i sängen eller ja - på golvet... Inte nice. Men med lite bra musik till det så ska nog det också funka. Vi hörs sen, puss.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Låter som en härlig helg! :)

2009-08-30 @ 12:41:23
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0