nollnio.nollsju.tolv

Småland

Hehe, godmorgon. Blev lite sent igår, och ja blev lite sent idag också kan man ju säga med tanke på att jag gick upp nu. Hade i alla fall riktigt kul igår med mina kära vännöööör. Tack för det! :)

Idag är det söndag, va? Håller inte riktigt koll på dagarna nu för tiden. Ska nog bara ta det lugnt hela dagen och senare ikväll blir det filmkväll... Har för mig Emma sa någonting om det. Men det låter ju skitbra, för jag är trött idag. Varför är man trött på söndagar? Haha. Hörs lite senare idag, ska försöka få i mig något att äta. Puss på kramen!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Låter som en kanonkväll det där! :)

Samma för mig, kom inte i säng förrens imorse någon gång, men är det sommarlov så är det!

2009-07-12 @ 19:22:20
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Fridasfoton

tack sötnos! ja, det har du nog(a)

2009-07-13 @ 23:56:49
URL: http://fridasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0