ZzZZznark


Hey my homies. Wzup? Jag ligger nu i sängen och lyssnar på min sovlista på spotify.... ZzZZznark. Julianna drog precis hem, vi har vart och dansat, gått en promenad och käkat wook. Duktiga vi är! Annars idag har det inte hänt så mycket, hade bokrecension muntligt i skolan som jag själv tycker gick riktigt bra, wiiiiho. Jag redovisade om boken P.S Jag älskar dig. Så mycket bättre än filmen. Hihi.

Imorgon är det tisdag... No kiddin', huh? Haha. Har i alla fall sovmorgon då och vi börjar dagen med en bio, hur skönt? Boy A ska vi se, sett den? Det har jag, så kommer nog ligga och sova igenom den. Hehe. När skolan är slut blir det hem för att träna lite engelska med Julianna och sedan blir det gymmet. Blev ju inte så mycket träna förra veckan eftersom jag var sjuk. Men det tar vi igen nu.

Nu ska jag sova tror jag, skulle vara skönt. Haha. Vi hörs imorgon då! Puss och puss och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0