klarvaken

Ser ju nästan ut som att jag har klippt mig, men det har jag iiiicke! :)

Godmorgon! Nu ligger jag i sängen bredvid en sussande Julianna. Ser riktigt skönt ut, vill också sova ju. Men jag är klarvaken sen en timma tillbaka. Lika bra kanske. Igår åkte jag och Julianna till Felix där mina väldigt, väldigt, väldigt saknade vänner var. Vi kollade lite på idol(yyyyyes, Camilla åkte ut!!!) och hade allmänt trevligt bara. Var ovanligt trött bara eftersom att jag fortfarande är lite sjuk men det gick! Hem kom vi tidigt också, lite över tolv skulle jag tro. Då somnade vi snabbt under täckena.

Nu ska jag glo runt lite på internet och se om jag hittar något roligt. Vi hörs snart. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nästan värt att fira för att Camilla åkte uut :D :D :D

2009-10-17 @ 20:17:13
URL: http://supersillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0