måndag 091004

Blir en jädra massa bilder på mig för att jag inte har på något annat! Men det kommer! :)

Godmorgon bloggen!
Fick en riktigt skön avslutning på veckan igår, först var jag och Julianna på gymmet en dryg timma och sedan tog vi en promenad genom stan. Så somnade gott gjorde jag allt.

Idag är det Måndag, ja. Skolan slutar rätt tidigt idag om jag minns rätt, då ska jag och Julianna ner på stan och käka. Jag ska nog se om jag hittar lite smink också, så tråkigt när det börjar ta slut! Haha :D Sen ikväll blir det dans.

Nehe, ska kleta på lite mascara nu och sedan bege mig till skolan... Lite dagens outfit bilder kanske jag hinner med innan! Vi får se, annars hörs vi i eftermiddag. Puss och kram, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0