viva la diva


Var nere på stan en snabbis igår och handlade lite nödvändigt. Ett puder från MaxFactor, foundation borste från FACE, ögonskugga från Viva La Diva och en ansiktsmask. Ett par strumpbyxor också, lite väl tunna märkte jag idag när jag använde dem.

Har förövrigt inte gjort så mycket idag, vart med Julianna och bakat kladdkaka samt ätit det. Sen la vi oss i soffan och jag totalsomnade på ryggen, vilket oftast är ställningen som jag kan börja snarka i, hahaha. Jag vaknade av min egna snark! Inte nådigt. Ikväll ska jag bara ligga i sängen och kanske kolla på något avsnitt av true blood, lyssna på Melissa Horn och sist men verkligen inte minst, plugga plugga plugga! Ska argumentera lite på svenskalektionen imorgon, om abort. Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: okej :)

2009-10-13 @ 21:31:55
URL: http://lindah1.blogg.se/
Postat av: Jennsan

bra med lite nödvändigheter :)

2009-10-14 @ 11:32:27
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0