everyday, everyday

Godkväll!
Jag kom precis hem, jag cyklde till Elin och vi tittade på sex and the city filmen och åt godis, vi busade runt på internet också! Jag har alltid lika kul med min bästa vän, jag lovar.. Hon är skööön, haha.

Nu sitter jag och kollar runt på H&M, så ska lägga in lite godbitar och visa er vad jag tycker snyggt. Enjoy!
Här kommer lite skön musik som ni kan lyssna på medans ni kollar :) klicka här, här och här.
        
       
         
Snyggt va? Finns massor mer, vill du kolla själv? klicka här
Jag ska ha mössor i vinter, gud va mössor jag ska ha! stora och mysiga till dem lite mindre finare :) jag älskar mössor! Och vantar. Haha :D

Ögonen verkar ha sagt sitt nu, dem håller verkligen på att stängas! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va snyggt :D

2008-08-24 @ 10:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0