jag får vingar, som en fågel i bur

Tjena bloggen.
Är allt bra? Jag mår skitbra i alla fall, förutom alla hundra myggbett jag har på mina fötter sen i förrigår. Jag skojar inte, det är hur många som helt. Vänta jag ska räkna... Så, tolv på ena foten och sex på den andra. DET ÄR JU SJUKT! haha.
Idag skulle jag egentligen till pappa i norrköping, men jag har några ärenden på stan att fixa och sen tror jag att jag ska träffa brudarna och fixa lite tills imorn, skriva på tröjorna oså. Så norrköping får det bli nästa helg :)
Idag är det exakt två veckor kvar tills jag fyller år, yehey :D Och det är tretton dagar kvar tills pappa gifter sig, yehey på det med :) Det tråkiga är dock att jag kommer vara ensam på min födelsedag förutom min underbara vänner då men, pappa och Angelica åker till riga för att dem har gift sig, mamma och Thomas ska åka till malta om en vecka och är borta tills kvällen på min födelsedag. Haha, så mina vänner får uppvakta mig på min födelsedag :) hoppas jag.

Aja, nu ska jag ta min nya chictidning och mina kliade fötter till sängen och läsa :) Ha en bra dag så hörs vi senare.


Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas du haft en bra helg :)

2008-08-31 @ 10:42:31
URL: http://moae.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja vist är det :D

2008-08-31 @ 16:42:01
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: MANGO

oooh va du ar snygg i hippieband, avis jag ar!!

2008-09-02 @ 15:40:05
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0