genomskinligt grå, blir jag utan dina andetag

Hej bloggen :) Nu hittade jag en lucka att blogga lite på.
Igår åkte jag som sagt till min pappa i norrköping, vi firade min födelsedag lite kan man säga. Eller jag fick present och vi åt mat! Vet ni vad jag fick? EN LAPTOP!!!! :D Den sitter jag och bloggar på nu, det är så mycket skönare att blogga på en laptop... Man kan ju ligga i sängen, haha!

Menmen, om cirka en och en halv timme kommer det lite släkt och firar min födelsedag också, det blev ju så struligt på min födelsedag, så allting händer i efterhand.. Men vad gör det? Aja, jag kommer inte kunna stanna i mer än 45minuter i alla fall, för då får Fredrik eller någon skjussa mig till tågstationen, måste möta upp Julianna och köpa tågbiljetter :) Tåget går 12.17 om jag inte misstar mig. Kommer bli en grym dag i alla fall.. hoppas jag, haha! Nej jag vet att det kommer det :)


Menmen, nu sitter jag i sängen och lyssnar på Elinor - no one. En grym tjej som sjunger alltså, lyssna :D
Kom precis ut ur duschen också, så måste ta på mig och fixa mig lite. Undra vad jag kommer få av släkten.. pengar kanske? hoppas det.
Nu ska jag skynda mig lite, vi hörs ikväll... vid niotiden i think? Annars imorgon, puss och kram. 


Ha en underbar söndag, mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Pontus

sötsarah

2008-10-08 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0