i can be left here

Hello you! .. Åhnej, den meningen gjorde mig sugen på cola, fan va illa.
Men nu är jag här igen.. framför datorn alltså. Skola har det ju vart som vanligt idag, hel soft dag. På hemkunskapen gjorde jag pizza till mig och Emma, den blev ju riktigt god alltså.. Jag är duktig så att säga, haha.
Jag sitter och lyssnar på knocking on heavens door nu, jag är helt sjukt nervös för imorgon, inte för jag vet varför. Ska ju bara sjunga framför en person, det är ju liksom inte hela svenska befolkningen.. Men ändå, helt sjukt nervös.. Det kommer gå bra, men det kommer bli jätteläskigt! Wish me luck, sweethearts.

Nu ska jag inte sitta och babbla på om onödigt. Och juste, skrev ju att jag skulle bomba er med nya bilder. Men dum som jag är har jag tappat bort USBsladden så jag kan inte lägga in bilderna, illa? Eh, ja. Kommer i alla fall in några nya fräscha pics så fort jag hittat sladden, hang on my friends!

Nu ska jag ta fram guran och lira lite, yeees. Måste ju vara lite säker imorgon i alla fall, vi hörs senare.
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Bg

de kmr säkert gå bra :)

2008-10-16 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0