if you help me, i will help you


Jag och Emma <3

Hej bloggen! Sitter och lyssnar på kent - utan dina andetag just nu! Så himla bra. Emma har fått mig börja gilla kent lite granna sådär ;D haha! Annars då, kom precis hem från skolan. Hade i prov i NO, kändes som att det gick bra men bara för det gick det säkert sämst. Det är så det brukar vara, men det visar sig. På hemkunskapen bakade jag bullar med Kim, dem blev lite mer lyckade än mammas igår i alla fall, haha!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på alltså, typ plugga beroenden.. Vi har inlämning på det nästa tisdag. Sen blir det väll bara chill, kanske tar en powerwalk (haha) sen med mamma om hon har lust! Menmen, ha en bra fortsatt dag så hörs vi tonight, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0