i'm sorry, i couldn't help it

Hej igen :) Nu är jag äntligen klar med recensionen, dock har jag inte suttit hela tiden med den utan jag sitter ju vid tvn så har haft en del pauser vid den, det är ju parlamentet nu ;) Men iväg skickad till Torgny är den i alla fall.
Imorgon funderar jag på att vara hemma i alla fall, mår jättedåligt nu. Har ont i huvudet också, inte skönt kan jag säga. Det bara kom sådär, snuvningen, halsontet och huvudvärken. Magont hade jag igår också, fast inte lika ont som jag har idag, måste ju vara någon taskig förkylning eller något. Får hoppas att den inte är långvarig i alla fall.
Men nu ska jag lägga mig med historian så att jag kan den ifall jag skulle kunna gå till skolan imorgon. Sen blir det att kolla på andra avenyn :) avsnitten kom ju ut idag på svt.s, så det ska jag roa mig med ikväll.

Men hörni, gud vilket dåligt inlägg det blev så jag avslutar det nu.
Vi hörs imorgonbitti, får se om jag är sjuk eller går till skolan. Puss och godnatt, då.


sarah ankarstrand

Kommentarer
Postat av: bitte

åh tack för komplimangen kram

2008-10-19 @ 22:29:40
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha :D det är inte min kisse! men min kisse är faktiskt med sööt :D hahah (:

tack så mkt ! herregud, du har typ perfektaste kroppen jag sett :o ge mgi! hahaha :) Det lät lite dumt det sista kanske men (:

2008-10-19 @ 22:55:58
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

tack :)

godnatt sov så gott (a)



// Emmsan

2008-10-19 @ 22:58:39
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0