im still in love with who i wish you were

Hej bloggen. Eller god eftermiddag kanske man ska säga :)
Nu är jag tillbaka i min sköna säng, nyduschad och fräsch och rummet ser mycket bättre ut när det inte ligger kläder lite här och var (läs: överallt) så det är skönt :)

Jag ligger och äter chips, dricker cola, lyssnar på musik och läser bloggar.. Mhmmmm, underbart :)
När jag kollat runt på endel bloggar ser jag att det är många som bloggar om att Katrin, ni vet hon som har hand om eftersnacket på idol har fått sparken.. Helt okej för min del att hon har fått det. Att säga att någon är "lite väl bögig" som hon sa till Jesper eller att Loulou bara för "tjockisröster" tycker jag inte är okej. Plus att hon är riktigt jobbig, i alla fall framför tvn.. Vet ju inte hur tjejen är privat. Aja, min favoriter i idol är i alla fall båda robinarna (haha), alice och Lars :). Men nog pratat om idol, nu ska jag fortsätta läsa bloggar.

Cya later aligator, in a while crockodile.. Haha, puss och kram.


sarah ankarstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0