jag skulle ge dig allting du pekar på

Tjena hej hallå! Vart de inte så de sjöng på lilla melodifestivalen? Eller? Det kanske bara var jag som kollade på det.. Ja, så var det nog, haha!
Ligger i min säng med en stor oversizad hoodie (NY!) och bara myser, mina fötter värker efter allt springade vi haft idag när vi kollat igenom alla affärer i stockholm.. typ ;) Blev rätt mycket jag fick med mig hem, you can see it tomorrow if you want :) OCH JAG FICK MIN EFTERLÄNGTADE CHAI LATTE! :D haha, har provat nästan varenda dryck i katrineholm, men icke har jag hittat chai latten, men den fick jag i stockholm allt!

Okej, det blev en strulig text.. Såg det när jag läste igenom, men skitsamma! Jag är så galet trött att jag skulle kunna somna typ.. varsomhelst? Så nu ska jag sätta på något avsnitt av andra avenyn och sedan blir det att sova eller om jag råkar piggna till så blir det plugg :) Japp, så äre.

Vi hörs imorgon, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0