jag skulle prova mina läppar mot andras

Hej bloggen :) Vaknade upp med ångest idag för jag trodde att det var söndag och skola imorgon, haha! så det kan vara.

Ligger i sängen just nu. Har legat och läst i några timmar nu.. Så har endast ett par sidor kvar i boken och en recension ska vara skickad till min lärare senast 23.59 imorgon. Det kommer att bli riktigt svårt att skriva recension av boken flugornas herre, det är så konstig. Menmen, det kommer nog ordna sig annars blir det väll en till kompletering... Äsch, nu ska jag inte tänka så :) Eller ja, fick ju i alla fall bra kritik på grammatik uppsatsen jag gjorde, så nu är jag med i matchen igen, det stod blandannat så ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vill färga håret, så får se om det finns någon snäll själ som vill hålla mig sällskap. Jag färgar oftast mitt hår helt själv, men det är kul med sällskap.
Nu ska jag kolla vidare på dobidoo, haha. Cya, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0