no one, no one, no one.

Hej bloggen. Inte mycket uppdatering kommer skes i helgen. Imorgon kommer jag ta tåget till Norrköping och jag ska umgås med pappa +familj och vi ska även fira min födelsedag, dock tre veckor försent.. Men hey? vad gör det.
Så jag vet inte om det blir så mycket uppdatering imorgon, kanske någon enstaka.. Det visar sig, så att säga.

Och sen på söndag tar jag och Julianna tåget till stockholm, åh vad jag längtar :D Shopping heeeela dagen lång. Och jag bara älskar stockholm, det bor en storstadsmänniska inom mig tror jag. Jag liksom gillar stressen, allt folk och ja, stämningen av stor staden helt enkelt :D
Men för att komma tillbaka till ämnet, inte mycket uppdatering blir på söndagen heller. Så kom tillbaka på söndagkväll eller måndag så får du se allt jag köpt :)


Foto; Emma
jag och min bästa vän <3

Nu idag har det inte hänt så mycket. Tog en promenad i regnet ner till stan och mötte upp Julianna, vi gick till hembagarns och fikade på äppelpaj och hallonkyss (hallonkyssen smakade endast kaffe och inte alls hallon).
Sen gick vi och köpte några klubbor var som vi gick och smaskade på samtidigt som vi gick en promenad runt i lilla katrineholm. Vi sex drog jag hemmåt och då blev det dator och tvsittande, med ostbågar och cocacola. Mys. Kollade på idol också, det var bra att Jenny åkte ut tyckte jag ;) Blev nästan lite skraj att Johan (heter han så?) skulle åka ut. Men det gjorde han ju inte som tur var :) Nu sitter jag här och funderar på att lägga mig i sängen och typ råläsa min bok, ska ha en recension inlämnad till min om någon vecka och jag fattar ingenting av boken alltså, flugornas herre. Så heter den, låter den kul? Svar; nej!

Men nu ska jag dra mig. Vi hörs på söndagkväll om det inte kommer något inlägg imorgon eller söndag! Puss och kram, ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0