såren läker, bit för bit.


Bullarna blev misslyckade förut, haha! Mamma glömde bort att hon hade bullar i ungen (nej, inte gravid;)) så dem bränndes vid, lyckad! Men en bulle tryckte jag ner mig. Okej, en halv! Menmen, har typ gjort klart hemkunskaps uppgiften nu! Ska bara kolla lite på engelskan och no:n, sen är jag klar! För att jag kan kolla mera på det imorgon på elevnsval, gud vad skönt det är med dem tiderna! Man hinner så mycket. Menmen, nu ska jag plugga en liten stund till och sedan ska jag väll bara chilla framför tvn, ska nog duscha också! Så slipper jag gå upp tidigare imorgon för att göra de :) Haha, slöa Sarah.... Okej, det blev en strulig text! Uppdaterar med en bild som godnatt sen. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0