wish you were here

Hejhej!
Idag har dagen sett ut såhär; Frukost, film, middag, film!
Vi kollade på en till film efter vi hade ätit pizza, en thriller. Inte sånhär overklig skräckfilm, utan den här var verklig och riktigt läskig. Jag skojar inte när hjärtat slog i trehundra per sekund, haha!

Jaja, efter filmen pluggade jag litegrann, inte mycket alls.. Eftersom jag typ var klar med allt. Nu ska jag bara börja på svenskagrammatik kompleteringen, så blir det nog ganska nice den här vecken ändå, som jag trodde jag inte skulle klara.
Menmen, just nu sitter jag och kollar på nyårsklänningar.. Jag ska vara snyggast den kvällen ;) hahaha. Så lika bra att börja leta nu ;) Lyssnar på jason mraz också, vilket gör det lite roligare :) hihi.

Nu ska jag fortsätta kolla efter klänningar, jag är ute efter en med en stor, snygg urringning på ryggen. Så galet snyggt!
Juste, andra avenyn ikväll vid 20.00. Missa inte, mina vänner. Puss och kram!


Foto; Jag! Men gud så sugen jag blev nu.. mums!

Höll på att glömma, jag har ju ändrat design och header nu. Den andra kändes så sommrig(somrig?) så jag gjorde något annat :) Blev ganska nöjd i alla fall, eller vad tycker du?
ser du inte den nya designen tryck på f5 knappen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0